Taust
Eesti Hariduse Kvaliteediagentuur (HAKA) on alates 2009. aastast tegutsev autonoomne organisatsioon, mis hindab hariduse kvaliteeti ja edendab kvaliteedikultuuri erinevatel haridustasemetel. HAKA tegutseb strateegilise partnerina. Varasemalt puudus süsteemne ülevaade HAKA partnerite rahulolust, mistõttu oli vajalik põhjalikumalt mõista, kuidas võtmeosapooled HAKA tegevust tajuvad ning millised on nende ootused agentuuri edasise arengu suhtes.
Eesmärk
Uuringu eesmärgiks oli kaardistada ja analüüsida partnerorganisatsioonide vaates HAKA praegust kuvandit (usaldusväärsus), tegevuste mõju (kasu) ning arenguvõimalusi.
Metoodika
Uuringu teostamiseks kasutati kvalitatiivseid uurimismeetodeid. Kokku viidi läbi 14 grupiintervjuud ja 2 fookusgrupi intervjuud HAKA partnerorganisatsioonide esindajatega. Lisaks viidi läbi dokumendianalüüs.
Kasu
Uuringu tulemused aitavad mõista, kuidas HAKA tegevus vastab partnerite ootustele ja millist kasu nad HAKA tegevustes näevad, milline on organisatsiooni positsioon haridusmaastikul ning kuidas saaks organisatsiooni tegevusi sihipärasemalt suunata ja arendada.
Projekti tellija: Eesti Hariduse Kvaliteediagentuur
Projekti elluviija: LevelLab
Uuringu kestus: 04/25-06/25